| 
 Lista_tabelara_a_diagnosticelor_RODRGv1 
 | 
| 
 Lista_tabelara_a_procedurilor_RODRGv1 
 | 
| 
 Abordare interdisciplinara a cazurilor in cadrul spitalului 
 | 
| 
 Abordare multidisciplinara a cazurilor medicale complexe 
 | 
| 
 Acces si colaborare cu mass media 
 | 
| 
 Accesul în interes ştiinţific la date arhivate ale pacientului 
 | 
| 
 Accesul la datele cu caracter personal ale angajatilor 
 | 
| 
 Actul medical in scop didactic (pentru elevi,studenti, sau personal medical aflat in pregatire 
 | 
| 
 Alertarea personalului medical in cazul accidentelor colective sau alte situatii care necesita prezenta suplimentara a personalului medical 
 | 
| 
 Analiza evenimentelor de contaminare infectioasa 
 | 
| 
 Analiza si monitorizare a cazurilor de infectie nosocomiala 
 | 
| 
 Aprovizionare in situatii de urgenta 
 | 
| 
 Aprovizionarea sectiilor/compartimentelor cu medicamente/materiale 
 | 
| 
 Auto-evaluare a calitatii serviciilor 
 | 
| 
 Cererea de sange si componente sanguine de catre sectii/compartimente 
 | 
| 
 Chestionarele de evaluare a satisfactiei pacientilor 
 | 
| 
 Chestionarele de satisfactie ale angajatilor 
 | 
| 
 Circuitul lenjeriei 
 | 
| 
 Compartiment primiri urgente protocol de triaj al pacienţilor 
 | 
| 
 Completare si transmitere a fisei hemovigilenta 
 | 
| 
 Comunicare interna privind infectiile nosocomiale 
 | 
| 
 Comunicarea datei externarii 
 | 
| 
 Conciliere intre pacienti si angajati 
 | 
| 
 Consemnarea in FOCG a evolutiei zilnice a pacientilor internati 
 | 
| 
 Constituirea comisiei de albitraj 
 | 
| 
 Contactarea  personalului responsabil in cazul producerii unui eveniment/situatie de risc 
 | 
| 
 Control al accesului/nivel de acces/restrictionare la sistemele informatice ale spitalului 
 | 
| 
 Controlul infectiilor nosocomiale 
 | 
| 
 Curatenia cailor de acces ,coridoare, culuare 
 | 
| 
 Curatenia in grupurile sanitare 
 | 
| 
 Curatenia in sala de mese si oficiul alimentar 
 | 
| 
 Curatenia in saloane 
 | 
| 
 Curatenia pe tipuri de echipamente 
 | 
| 
 Curatenia pentru cabinete medici si asistente 
 | 
| 
 Curatenie sala tratament 
 | 
| 
 Decizie aprobare Procedura proprie achizitiie servicii 
 | 
| 
 Efectuarea examenelor paraclinice in regim de urgenta si transmitere a rezultatelor in cel mai scurt timp 
 | 
| 
 Elaborarea caietelor de sarcini 
 | 
| 
 Eliberare şi livrare în regim de urgenţă a medicamentelor 
 | 
| 
 Eliberarea la cerere a copiei FOCG 
 | 
| 
 Evaluare protocoale de ingrijiri, ghiduri de buna practica 
 | 
| 
 Evacuarea pacientilor din sectie in caz de incendiu 
 | 
| 
 Evaluarea performantelor profesionale individuale 
 | 
| 
 Identificarea cazurilor de infectii nosocomiale ale tractului digestiv 
 | 
| 
 Informare a medicului de familie sau a medicului din ambulator privind diagnosticul pacientului şi recomandările 
 | 
| 
 Instituirea si comunicarea carantinei 
 | 
| 
 Integrarea angajaţilor noi 
 | 
| 
 Interventia in cazul aparitiei unui caz de infectie nosocomiala 
 | 
| 
 Interventia in cazul urgentelor la pacientii internati 
 | 
| 
 Interventie in caz de expunere a personalului la agenti contaminanti 
 | 
| 
 Interventie rapida in cazul deteriorarii echipamemtelor si instalatiilor 
 | 
| 
 Luarea in gestiune si pastrarea bunurilor de valoare 
 | 
| 
 Managementul  deşeurilor rezultate din activitatile medicale 
 | 
| 
 Manipulare decedati in cadrul spitalului 
 | 
| 
 Masuri de protectie la manipularea substantelor volatile si periculoase 
 | 
| 
 Masurile adoptate pentru prevenirea riscurilor legate de utilizarea echipamentelor medicale 
 | 
| 
 Monitorizare a reactiilor adverse si incidentelor transfuzionale 
 | 
| 
 Norme de conduită pentru pacienţi aflaţi sub influenta umor substanţe psihoactive 
 | 
| 
 Organizare si desfăşurare a concursului si a examenului 
 | 
| 
 Pastrarea confidentialitatii datelor medicale ale pacientului 
 | 
| 
 Planificarea internarilor  pacientilor cu afectiuni cronice 
 | 
| 
 Prelevari pentru exemene de laborator (recoltarea secretiilor cervico-vaginale) 
 | 
| 
 Preluarea-predarea obiectelor personale 
 | 
| 
 Prescrierea medicamentelor cu pret crescut 
 | 
| 
 Prescrierea medicamentelor cu risc de a crea dependenta 
 | 
| 
 Prevenirea erorilor de identificare a pacientilor 
 | 
| 
 Primire/receptie probe si   eliberare rezultate in serviciul de anatomie patologica 
 | 
| 
 Procedura de arhivare in cadrul secţiilor 
 | 
| 
 Procedura generala pentru situatii de urgenta 
 | 
| 
 Procedura operationala de analiza periodica a costurilor spitalului 
 | 
| 
 Protectia  personalului care manipuleaza substante usor  inflamabile 
 | 
| 
 Raportarea si consemnarea in documentele medicale a incidentelor aparute in cursul spitalizării 
 | 
| 
 Recoltare pretransfuzionala de probe sanguine de la pacient, testare pretransfuzionala si verificarea sangelui 
 | 
| 
 Recoltarea probelor pentru depistarea infectiilor nosocomiale 
 | 
| 
 Revizuirea periodică a documentelor 
 | 
| 
 Situatiile in care pacientul refuza un tratament si modul de consemnare in FOCG/FSZ 
 | 
| 
 Spalarea si dezinfectia vaselor 
 | 
| 
 Stabilirea si monitorizarea centrelor de cost 
 | 
| 
 Sterilizarea la autoclav 
 | 
| 
 Transferul pacientului internat 
 | 
| 
 Triaj al urgentelor compartiment primiri urgente 
 | 
| 
 Utilizarea mijloacelor de transport 
 |